fredag 2 december 2011

SPOOKS - den ultimata spännande serie som gått !

Förlåt mina älskade läsare att jag inte hunnit blogga på 2 dagar men det har varit mycket på gång och det har varit måste saker att göra men i dag så är det lugnare. I dag har vi vandrat över pölen föra att stanna ett tag i
UK och den verkligt ultimata serien jag fölt sedan starten har varit SPOOKS eller MI5 och MI6.


SPOOKS




Spooks handlar om nationella säkerhetstjänstens organisation i UK och de har också kallats MI5 och 6 och de har strävat efter frid och fred för just UK i alla de olika nyanser som finns och ibland har serien förekommit med vad som hänt i verkliga livet en del saker har ju verkligen hänt, tyvärr måste man säga för det har inte varit helt ok. Men jag rekommenderar er att köpa om ni kan alla de 10 säsonger den gått ( tyvärr är det bara dessa 10 för serien har lagts ner nu )  på DVD och jag lovar ni får en upplevelse av rang och ni kommer antagligen att 
vilja se den i ett svep.  


De har haft otroliga skådespelare för de olika karaktärerna och vissa har man helt enkelt bara beundrat en heldel. Här kommer de jag fastnat mest för.


Rupert Penry-Jones / Adam Carter






Matthew Macfadyen / Tom Quinn 






Richard Armitage / Lucas North






Keeley Hawes / Zoe Reynolds






Hermione Norris / Ros Myers






Nicola Walker / Ruth Evershed






Peter Firth / Harry Pearce






Och många andra som kommit och gått i serien och gjort ett mastodont jobb.













Detta var dagens blogg i morgon kommer ytterligare en till serie från UK som jag nästan slaviskt följt. Ha en trevlig resterade dag och massor av goda tankar från mig. Väl möts i morgon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar