fredag 7 oktober 2011

Dan Stevens - När en serie om överklassen i London fångade min uppmärksamhet.

Då forsätter vi att titta igen om min lista på skådespelare som betyder mycket för mig med deras stil och skicklighet i sitt yrke och som ser underbara ut. Dagens värkliga ögon godis i alla bemärkelser är Dan Stevens.

Denna bild gjorde jag till honom på MySpace tiden.

Satte på TV'n som jag brukar och på SVT 1 visade de The Line of Beauty  och jag blev helt betagen i denna skådespelare som spelade så otroligt verkligt denne Nick Guest i serien.  Yterligare en ny helt ljuvlig Engelsman att fästa blicken på en verklig ögon godis, Såg serien nästan slaviskt och fick inte nog av denne snygge stilige sexige man Dan Stevens så jag köpte det jag kom över där han var med i och dessa DVD:er har fått slita tungt i spelaren. Han är magisk att titta på. Nu så är han ju med i Downton Abbey och gör en kanon roll där.






Han vore något att få jobba med det skulle verkligen vara ett fantastiskt äventyr.




Filmer han är med i och en fan video jag gjorde för honom med hans favorit artist.


Här pratar han även tyska mycket väl gjort.



Detta är min video jag mixat till själv till honom.


Hans IMDb sida

Fan sida på Facebook för honom


Hans Twitter


Jag har kontakt med honom via Twitter idag men jag hade kontakt med honom för många år sedan på MySpace :-) Han är en underbar människa privat mycket kultiverad och intelligent man.


I morgon blir det en ny , vi ses då :-)

2 kommentarer:

  1. What a lovely blog! Thanks for sharing this with us Annika! I agree 100%, Dan is a lovely man. I am his FB page admin.

    SvaraRadera
  2. Thanks for a lovely comment :-) Dan is very special for me because of his wonderful personal charisma and he really takes the ann their fans on nicely.

    SvaraRadera