torsdag 6 oktober 2011

David Tennant och David Morrissey - Blackpool ! behöver jag säga något mer !?

Nu blir det 2 härliga herrar därför att jag blev riktigt förtjust i dem samtidigt.
Nu dyker vi ner hoss dessa herrar. David Tennant och David Morrissey.


Satt en kväll och läste TV tablån och såg att något som hette Blackpool skulle visas och jag som älskar allt i UK så jag tänkte detta program måste jag se läste inte vidare utan trodde det skulle bara handla om fakta om Blackpool. Jag satte på TV'n och utströmmade härlig musik för det första och en härligt sjungande David Morrissey och hans röst var magisk och hans gestalt var underbar blev blixt förälskad i honom. 
Efter en stund in i första avsnittet så kom David Tennant gående och hans gestalt var magisk och vips så hade jag 2 förälskelser och jag såg denna serie som en slav och man fick inte nog av dessa David:ar. Sedan gick ju ganska snart efter Blackpool kom Casanova med David Tennant och förälskelsen till honom blev starkare. Han var ju helt otrolig i den mini serien. David Morrissey fick man inte se så mycket av på TV'n men då är det bra med nätet och YouTube där hittade jag en del på honom men som sagt man blev ju inte mätt av det utan var tvungen att köpa en hel del DVD:er med de bägge i.








David Tennants skotska gör honom mer sensuell tycker jag och han är super läcker och sexig. 
David Morrissey har en så manligt bas röst som gör att man bara vill ha honom och hans gestalt är super sexig också.








Här kommer lite klipp från filmer som de är med i så kanske ni förstår vad som gör att jag fastnar för dem.


David Morrissey









David Tennant










Jag skulle absolut inte säga nej till någon av de om de ville vara med mig men David Morrissey skulle verkligen vara en otroligt bra kandidat till make för mig. Men som vanligt de är redan gifta och super upptagna så det är bara i drömmarnas värld man får fantisera om dem.


Deras IMDb sidor så ni kan bekanta er med dem


David Morrissey och David Tennant



Då var denna dagens blogg färdig och i morgon blir det en ny med en ny herre att upptäcka. Vi ses då :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar