söndag 9 oktober 2011

Jonas Armstrong - Den sanna och ända riktige Robin Hood enligt mig.

Vi stannar vid serien Robin Hood och tar näste skådespelare som mitt hjärta fångade upp ur den serien. Jonas Armstong




Medan jag tittade på serien hemma på mina DVD:er Robin Hood och blev både het och fick åtro till Richard Armitage så kunde man inte undgå Jonas Armstrong som verkligen var den Robin Hood man hade i sitt inre öga när man läst historian som barn. Jonas kan verkligen konsten att gestalta denne Robin perfekt. Och man bara förundrade sig att en Irländare kunde gestalta det så bra. Ville ju se mer av denne sköne man så man letade fram allt för att se om han kunde gestalta andra personer och det visade sig att det kunde han. I Teachers som Chanel 4 i UK gjort var han ju bedårande och i Book of Blood var han ruskigt bra det samma gällde i The Street. Nu fick man en till att börja älska och han ser förbaskat bra ut också. 


Här kan ni se massor av härliga klipp av det han gjort














Hans CV så ni kan se vad han gjort och gör


Här är olika sidor på nätet där det pratas om honom
Jonas Armstrong.net
jonasarmstrong
Jonas Armstrong Fansite - Armstrong Angels 




Det skulle vara en ynnest att få jobba ihop med honom i något sammanhang.

Då var just detta blogg inlägg till ända, orkar jag så kanske det kommer ett till idag som har med dessa 2 senaste inläggen att göra ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar