tisdag 18 oktober 2011

Joseph Fiennes - Shakespeare har nog aldrig gestaltat sexigare ;-)

Jag hinner att blogga nu innan jag sticker till röntgen med min arm och rygg.
Och innan jag lägger mig i ett härligt hett bad med goddoft i.

Jo som sagt vad blir det för film om man sätter ihop Jason och Joseph jo det blir Killing Me Softly  och om man sätter ihop Jack med Joseph då blir det naturligt vis FlashForward så det var svaret på min fråga/gissning från igår :-)


Joseph Fiennes är en helt fantastisk skådespelare som gjort otroligt många roller i otroliga filmer och serier och den ni alla säker först tänker på är Shakespeare in Love kan jag tänka och ni yngre tänker säkert på FlashForward och Camelot men han har gjort mer än så här kommer filmer som jag varmt kan rekommendera att titta lite närmare på som Killing Me Softly , Leo , Luther , Köpmannen i Venedig , The Red Baron , Pretty/Handsome, Martha - Meet Frank, Daniel and Laurence, Spring 1941  och Against the Current .  Han har de mest vackraste ögon man kan se in i och han har ett kroppspåk som är dunder härligt det spelar ingen roll hur eländiga karaktärer han spelar så blir de sexiga enligt mig.


Det går lite skumma rykten på nätet att han har ett dåligt inflytande att ha med honom i serier för det läggs ner efter bara 1 säsong och de rykte fick han genom just FlashForward och Camelot men det är nog inte han det bero på för det kanske inte skrivits mer manus eller att tittar siffrorna varit för dåliga för de bolag som producerat dessa serier helt enkelt och oturligt nog har han varit med i dem.


Att få ha honom som arbetskamrat hade varit lärdomsrikt och mysigt ;-)
Man kan inte sluta att häpnads över hans duktiga och skickliga sätt att arbeta på.


Lite underbara klipp med honom från diverse filmer/serier han varit med i.




Joseph dubbad till Tyska här :-)



Joseph dubbad till Italienska här 







Hans otroliga CV

Då var dagens blogg gjord och imorgon kommer någon som har med Joseph att göra och gissa vem denne man är ? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar