torsdag 20 oktober 2011

Jamie Campbell Bower - Den bäste Kung Arthur hitentills.

Kunde verkligen inte skriva igår värken i högra armen var över djävlig och hoppas nu de kan se varför jag har värk. Röntgen gick ju bra mitt i en värk attack så de måste ju se något. I dag efter 2 Ipren så går det någorlunda. Är även lite dissorgenterad p.g.a. pillerna jag tar mot panikångesten just nu.

Passar nu på att skriva om Jamie Campbell Bower eftersom han knyter samman med Joseph i denna otroligt bra serien CamelotJamie Campbell Bower var svaret på frågan/gissningen från i Tisdags :-)


Jamie Campbell Bower är nog den yngste jag kommer skriva om men han har satt sina spår i mitt hjärta en riktig svärmors dröm ( mina döttrar har redan fått tag i var sin svärmors dröm de män de valt finns djupt i mitt hjärta redan) Jamie Campbell Bowers tolkning av Kung Arthur i Camelot är enastående och gör det verkligen med bravur.  Man kan se honom göra andra karaktärer i små roller i andra produktioner som han också gjort bra.











Hans otroliga CV så ung som han är.


Jamie sjunger även i bandet heter "The Darling Buds." och jag tycker efter att hört honom sjunga så skulle han även kunna försörja sig som sångare han är otrolig där också.








Jamie var en deltids-modell med Select Model Management i London. Det kan ju väl förstå han är ju jätte snygg och stilig och lång.









Jag har kontakt med honom genom Twitter och han är jätte trevlig där.

Då var dagens blogg avklarad och i morgon blir det en man som har anknytningar både med Joseph och Jamie gissa det ni vem det kan vara ? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar