måndag 24 oktober 2011

Jakob Eklund - Är mer än bara Johan Falk :-)

Är stressad av yttreomständigheter och lite dissorgenterad men det måste gå ändå. Fortfarande värk och hoppas snart få svar från röntgen det kan ju inte ta evigheter.
Över till dagens blogg inlägg.


Jag börjar med en skådespelare jag träffat i jobbsamanhang mycket genom åren. Jakob Eklund :-)



Jakob Eklund har varit med i flertalet bra svenska filmer och serier jag har syns själv i 2 olika produktioner med honom som i Noll tolerans och Anderssons älskarinna och fortsättningen på Noll tolerans som blev rett och slätt Johan Falk.
Han är synnerligen väldigt trevlig som arbetskamrat och som människa.




Man kan se honom i Änglagård i de alla 3 filmerna som gjord spelandes Mårten Flogfält. Han gjorde en strålande insatts i Pip-Larssons som pappan Patrik Larsson.
det är bara att kika in i has härliga CV så der ni vad han åstadkommit genom åren.
Här är Jakob ihop med sin så 
otroligt vackra fru Marie Richardson


Jag jobbar gärna med honom flera gånger för han är härlig att jobba med och för.


Lite videoklipp med honom














Hoppas ni mina utländska läsare hade något nöje i dag.


Då var dagens och den första svensken avklarad :-) Imorgon blir det en till Svensk eftersom det här i min blogg är en svensk vecka. Det blir nog de jag haft kontakt med genom mitt jobb jag kommer att ta upp eller de jag mött av annan anledning så hoppas denna vecka blir roligt även för er läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar