lördag 15 oktober 2011

Richard Coyle - Den sexige nallebjörnen med de vackra ögonen.

Känner mig inte så bra men skall försöka få tillstånd 2 bloggar idag eftersom dessa 2 skådespelare hänger ihop på något vis.

Den förste jag börjar med är en lite doldis bland rubrikerna i press sammanhang det skrivs inga större artiklar om honom fast han vore värd det dubbelt upp Richard Coyle.




När ni tänker på denne man så ser ni säkert bara en rollfigur han gestaltat och det är Jeffrey 'Jeff' Murdock i Coupling  men han har gjort så mycket mer av helt skiftande rollkaraktärer med godkänt beröm han kan inta de flesta karaktärer med otrolig skicklighet och det är ju inget fel att han ser ut som en nallebjörn som man vill ha i sitt knä och bara vill krama och pussa på och samtidigt vill man ge massor av  sensuell sex till denne man. Jag kan rekommendera att se honom i Lorna Doone som John Ridd och i The Best Man  som Michael Sheldrake och sist men inte minst i Going Posta som Moist Von Lipwig så kanske ni förstår vad jag menar. Andra super bra prestationer han gjort är i Strange som John Strange och The Whistleblowers som Ben Graham och i Prince of Persia  som Tus och nu i aktuella 5 Days of War  som fotografen Sebastian Ganz. 




Jag upptäckte denne man i Lorna Doone och sedan har jag sätt honom i massor av otroliga filmer och serier.




Jag har gjort en spel lista på YouTube med en spännande serie som inte gått i detta land ännu men här är den Strange.


Här är andra fina klipp på det han medverkat i .



Här är Lorna Doone del 1 av 15


Här är The best man del 1 av 14






Hans otroliga CV


Han är också en jag skulle vilja arbeta med och han är en riktigt bra kandidat till make också men det är väll bara att drömma på för det lär väl inte hända i verkligheten.

Hoppas nu att jag orkar att klara av att presentera nästa så värdigt det går men det blir i kväll det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar