måndag 3 oktober 2011

Vincent Kartheiser - När Connor fick fäste i mitt hjärta.

Som jag skrivit förut så stängde jag min känslodörr och låste den och kastade iväg nyckeln och gick och levde som en zombie.



Så råkade jag zappa på tv och såg spin-off  från Buffy the Vampire Slayer Angel. (spin-offen som var bättre en 
huvudserien) Och blev helt tagen över denne kille som spelade Connor Angels son. 






Gjorde massor av letade och och samlade på allt om denne Vincent Kartheiser som var denna fantastiske skådespelaren. Sagt och gjort jag köpte de som jag kunde köpa med allt han gjort även om det bara var USA baserade DVD:er som bara kan ses genom PC'n men jag var upp över ögonen förälskad i honom och hans tidigare filmer var inget att bli besviken över .






Han var den som hade hittat min slängda nyckel och fått upp dörren och jag bara sprutade kärlek över denne grabb. Fick turligt tag i honom genom MySpace men jag skrämde iväg honom för jag skrev dikt efter dikt till honom vad jag kände för honom sedan så var han borta därifrån och jag är jätte arg på mig själv för det han var ju jätte härlig god och intelligent som privat person. Men men ni vet ju hur det gått för honom han har ju fått priser och är med i Mad Men numera.






Här kommer en del av de han gjort filmer som jag verkligen rekommenderar er att se.







Hoppas en dag att jag kan få kontakt med honom igen men med mindre ammunition av kärleks kulor så han slipper bli sönder skjuten av mig. ;-)
Nu får man bara gå och vänta på hans senaste film som är In Time :-)

Skulle jag någonsin få chansen att komma till L.A. så vore han den som jag skulle vilja träffa först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar