torsdag 13 oktober 2011

Jonathan Rhys Meyers - Irländaren som fick mitt hjärta att hoppa lite extra.

Nu drar vi genom min lista igen efter några dagars frånvaro. Jag har inte mått så bra så jag valde då att inte skriva något för mina favoriters bästa och för er läsares bästa. Jag vill ju göra de så bra det bara går och göra dem rättvisa.

Jag har ju förut bloggat om denne alldeles förtjusande skådespelare och gör det igen med samma passion. detta inlägg kommer det vara om  Jonathan Rhys Meyers en av de duktigaste och sexigaste Irländare jag vet.



Jag såg långfilmen på kanal 5 "Octane" och blev hänförd och Jonathan är en av de käraste jag sätt i filmer och som verkar vara jätte trevlig även privat så det är Jonathan Rhys Meyers. :-) Jonathan Rhys Meyers är en man som kan ganska mycket inom show-business Han kan dansa, sjunga och agera som en kung (apropå The Tudors ;-) ) (Kanske inte fattar min humor här men ni lär er säkert med tiden det ni läser här, min humor är lite speciell kan man kanske säga.) Har nog plöjt igenom de mesta filmer jag sätt honom i  från de tidiga på Irland till de senaste i USA och en film där han visar 2 av sina härliga gåvor är i "August Ruch" han tog mig med storm där. Sedan är han ju helt underbar i The Tudors han är den mest sexigaste kung gestalt som visats i film man kan gott säga att man blev som kvinna otroligt upphetsad av de härliga kärleks scenerna som han är så bra i. En annan film där han visar en helt annan spelteknik är i "I'll Sleep When I'm Dead" och i "Ride With The Devil " Upptäck honom ni också ni lär inte bli besvikna. Se alla reklam filmer och reklam bilder på honom han är ju enormt vacker, snygg och stiligt sexig också riktig ögon godis ;-)






Lite klipp :-)










Det är otroligt att han mått så dåligt numera att han förknippas med fylleri och annat dåligt men karl är ju bara en människa och haft massor av press på sig och som duktig skådespelare han är så går han ju in för sina roller och ibland kan det bli för mycket även för den bäste.




Jag kommer alltid att gilla honom för den människa han är och den yrkesman han är.


Jonathans CV


Orkar jag kommer det kanske upp fler inlägg idag vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar