söndag 9 oktober 2011

Joe Armsrong - En skådespelare som borde ta mer plats än vad han gör

Denne fantastiske skådespelare har jag bloggat förut om men gör det igen gladeligen. Joe Armsrong



Det jag skrev då står jag för och skriver om det igen. Han hör ju som sagt ihop med de andra 2 jag bloggat om från denna bra serie Ribin Hood



Hade lite svårt för ingen var så given att belysa i dag utav alla de jag tycker om men jag får ta upp en som borde få en serie för sig själv och få en huvudroll. Joe Armsrong är ju otrolig att framföra sina karaktärer i de roller han fått. Han har haft små roller i "The Bill" och "Moden i Midsomer" och nu kan man se honom i "Foyle's War" men där man sätt honom mest i är i "Robin Hood",  i "The Inspector Lynley Mysteries" gjorde han en svår roll med glans. Googlar man efter honom så får man upp massor om sångaren i Green Day Billy Joe Armsrong tyvärr Skulle vilja se att de separerades och att Joe Armstrong blev mer framträdande efter som man letar bara efter honom men men nu är det som det är. Joe är son till en mycket anlitad och karaktärs skådespelare vid namn Alun Armstong som tar sig ann mycket svåra roller och sonen är lik sin far och som man bruka uttrycka att äpplet faller sällan långt från trädet. Joe är otrolig att titta på har sådan karisma så man baxnar i bland. I mina länkar för honom kommer jag försöka göra honom rättvisa.

Här kommer lite klipp från det han gjort












Hans CV så ni fattar vad jag menar han har gjort massor av karaktärer






Sidor på nätet om och för honom

Livejournal
Fan sida
Joe Armstrong Appreciation Society



Då har vi gått igenom de skådespelare jag älskar i från serien Robin Hood och nästa vecka får ni lära känna mera skådespelare som ligger mig varmt om hjärtat, Vi ses imorgon älskade läsare :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar