tisdag 4 oktober 2011

Lee Williams - När en annan sida av mig vaknade till liv.

Som jag skrev igår så hade ju Vincent öppnat dörren och nu så bara flödade mina känslor som en mindre storm genom kroppen och i denna storm av känslor så råkade jag jag på en annan snygging Lee Williams.


Minns inte riktigt hur jag träffade på denna sexiga snygga stiliga varelse till man. Men han väckte andra sidor av mig som jag inte jag trodde fanns hos mig.


Jag bara älskar YouTube för där kunde jag se lite av honom men blev inte mätt av det och så hade jag köpt The Forsyte Saga och kom på att där fanns han så den såg jag om och om igen. Sedan köpte jag de mesta av vad han gjort och det är inte fy skam skådespelarmässigt alls han är ju jätte bra i det och kan verkligen locka fram ens sympati med de karaktärer han har gestaltat.


Han började ju sin bana som fotomodell och det märks för han är otroligt utstrålande och lockar fram sidor hos en som ingen ann gör så snygg och stilig är han enligt mig. Sedan att han kan traktera på flertalet instrument gör ju inte saken sämre. Så  alla roller han har där han spelar på instrument så spelar han själv där och inget annat.


Här kommer lite filmer och serier han är med i i en blandad kompott.


Börjar här med hans showreel


Denna showreel på ett avsnitt 
av Hotel Babylon har jag själv
gjort till och för honom








Det är bara synd att en sådan talang som han är inte är mer känd och erkänd än vad han är tycker jag.


Hans sida på IMDb så ni kan lite bekanta er med denne sexige man. 

Då var det dagens lilla blogg färdig. Imorgon kommer ny blir spännande vad det kan bli va ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar