söndag 9 oktober 2011

Sean Bean - När soldat Sharpe kom in i mitt liv och för att där stanna.

En ny vecka nya snygga sexiga  skickliga skådespelare att presentera :-) I dag blir det den störste av de alla han som kröp längst in i mitt hjärta för att stanna där Sean Bean.


Det var en Söndag en ganska vanlig sådan och jag hade inget för mig och den eftermiddagen så satte jag på TV'n och kanal 9 såg jag något jag aldrig kunde tänka mig att se en riktig mans film/serie om någon soldat som heter Richard Sharpe det var mycket pangande och våld något jag inte gillat se förut inte på det viset som i krig (min mamma är krigsbarn och berättat en del från 2:a världskriget) Men jag såg färdigt den och var helt betagen av denne Richard Sharpe och blev het otroligt fängslad och fascinerad av denne härlige blonda Engelsman Sean Bean (jag t.o.m. drömde om honom på nätterna och det är mycket ovanligt för att vara mig) Vem var nu denna sexige snygge stilige gud ?






Det är tur för mig att nätet finns det var bara att Googla honom och det var otroligt vad mycket han gjort och en del saker hade jag redan sett med honom i men det var konstigt att man inte la märke till honom på det viset då som i Sagan om Ringen där han spelade Boromir Jag hade ju sett filmerna både på bio och DVD:er. 


Jag vände mig till Internet butikerna och köpte rubbet i det han gjort allt som fanns på DVD och börja titta förbrilt på allt och det fanns ingen besvikelse någon stans han är mästerlig i alla karaktärena han gjort och gör han är en riktig stor skicklig yrkesman. Efter att ha sett alla hans filmer och serier han vart med i så blev jag jätte nyfiken vad döljer det sig för man bakom all yrkesskicklighet vem är denne Sean Bean för någon ? Man tittar igenom alla hans intervjuer han gjort och är fortfarande väldigt nyfiken, man vet att han har stort mått humor och kan sjunga och gillar bra musik och fotboll men man vill ju veta mer hela tiden.


Att få jobba med honom vore det största som finns att få göra det skulle bli ett otroligt lärorikt äventyr studsande på skära små moln i 7:e himmelen.


Här är lite klipp vad som jag tycker om som han gjort.






















Sean Beans CV


Trevliga och utmärkta sidor att besöka om och för honom.
Sean Bean - The Mighty Bean
Sean Bean Online

Det var då dagens blogg om mina största favoriter till ända och i morgon blir det en ny så vi ses imorgon. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar