söndag 16 oktober 2011

Jack Davenport- Swingtown och FlashForward det bästa jag sätt med denne man.

Känner mig nogorlunda nu på morgon kvisten så jag kan skriva väl. I går var jag ganska i botten p.g.a. vissa piller jag tar och en höger arm som halva armen och 3 fingrar domnar bort och värker konstant det är besvärligt nu när jag kör långfingervalsen när jag skriver. Jag gick på maskinskrivnings kurs i skolan i 6 år men det var nästan inte lönt att lära mig använda alla fingrar rätt vid ett tangentbord.

Denne man jag kommer pressentera på mitt sätt hänger ihop med den förre på något sätt och ni kanske redan listat ut det Richard Coyle och Jack Davenport blir naturligtvis  Coupling   :-)

Jack Davenport är också en man som borde ha fler stora rubriker om sig för han gör mycket bra rolltolkningar i vitt skildra slag.Jag upptäckte denne man i This Life där han spelade underbart och han har ju både det yttre och det inre och hans röst är ljuvlig det blir både öron som ögon godis. 
Sedan tittade jag genom allt han gjort och det var bra otroligt bra roller som han spelade med bravur jag kan rekommendera att se Ultraviolet, The Moth, Gypsy Woman , Mary Bryant, This Life + 10, Swingtown  och FlashForward och nu väntar man bara på att få se honom i Smash.
Alla har väl redan sätt honom i Pirates of the Caribbean ?  ;-)
Han medverkar även med i en musikvideo med ett ganska bra band desutom där han är ett kult inslag.


Här är små godbitar ur de han gjort.








Musikvideon med Snow Patrol 












En fanvideo del 1


en fanvodeo del 2



Hans intressanta CV


En hemsida som är myckt väl gjord för och om honom
Jack Davenport - The Unofficial Website




Denne man är en otrolig god kanditat till make för mig och få jobba med honom vore en fröjd. Men jag får nog nöja mig med att jobba med honom eftersom han redan är upptagen och gift.

Kan inte lova denna dag om det nu kommer ett nytt inslag mer idag men i morgon kommer det en som hänger ihop med honom Jack på något vis. Lista ut det om ni kan vem näste blogginslag kommer att vara för ;-) Vi ses ! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar