måndag 17 oktober 2011

Jason Hughes - Midsomers bäste kriminalinspektör bl.a.

Känner mig fortfarande väldigt dålig men försöker ha en röd tråd varje dag och det har blivit mitt bloggande och det är bra att ha något riktigt återkommande varje dag för mig nu, så ligger det till här hos mig och armen värker fortfarande men skall i morgon till röntgen med den.

Men nu forsätter vi med mina stora otroliga stjärnor i film och scen världen och denna man har ett samband med den förra,  För vad ser man Jack Davenport tillsammans med Jason Hughes jo i This Life och i This Life +10 och det var där jag upptäckte hans otroliga roll insats.


När ni tänker på Jason Hughes kanske ni övriga tänker på Morden i Midsomer som den evige följeslagaren för kriminalerna Barneby DC Ben Jones men han har gjort så mycket mer som är värd att se och upptäcka att han kan gestalta mer otroliga karaktärer.
Kan rekommendera att se The Flint Street Nativity , House! , Shooters , Killing Me Softly  och Red Mercury  och det skall bli spännande att se honom i Dante's Daemon som är på klippbordet just nu.




Tyvärr hittade jag inga bra videor med denne sköne man men håll tillgodo hans fina bilder här.


Hans fina CV




En man som man gärna skulle vilja ha en kväll med på krogen eller få jobba med i mitt drömmarnasland.




Jag har haft en stund kontakt med John Nettles (Barneby) ett tag medan han spelade i Midsomer och enligt honom så är inte Jason med på nätet själv men ser det som finns om honom med nöje.

Då var dagens bloggning avklarad och näste man kan man fläta in med Jason och Jack men vem denne man är får ni se imorgon, men det är fritt fram att gissa vem det blir :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar