fredag 21 oktober 2011

Ralph Fiennes - Manen som kan gestalt sort sätt allt.

Har fortfarande värk i högra armen men kan skriva idag och fortfarande
dissorgenterad men det får gå ändå. Tur att inget drabbar min kunskap om olika saker och ting ändå.

Igår skrev jag om Jamie och i tisdags om Joseph och det som de har gemensamt är Ralph Fiennes Jamie spelade med honom i Harry Potter och Joseph är lillebror till Ralph så dagens svar på gissningen till idag var Ralph Fiennes.


Ralph Fiennes kom jag i kontakt med när jag såg Den engelske patienten  och den glöd han spelade denne karaktär med fängslade mig och sedan är ju Ralph som sin bror otroligt sensuell och sexig så man fall pladask för hans röst och hans yttre kvalifikationerna. Vid vidare skådande på de andra karaktärerna han har spelat i andra filmer så upptäcker man hans stora yrkeskunnande väldigt skicklig och duktig.
Filmer som visar hans mångfald är:  Schindler's List, Strange Days, Oscar och Lucinda , Slutet på historien, Röd drake, Kärleken checkar in, Bernard och Doris, The Duchess , The Reader och alla de Harry Potter filmer han har vait med i.


Här kommer lite av vad man kan uppleva honom i.



















Han vore ju drömmen att få jobba med och spela emot.

Hans otroliga CV

Då var dagens inlägg till ända. I morgon blir något nytt att presentera som kan relateras till  Richard Coyle på något vis. Gissa på vem denne skådespelare kan vara mån tro ?  ;-)    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar