lördag 8 oktober 2011

Richard Armitage - Robin Hood när den är som bäst.

Nu till min andra blogg idag :-)

Denna bild gjorde jag som skärmbild till min dator för länge sedan

Det var en kulen kall vinter kväll och jag ville kura ihop mig framför TV'n med god mat och filtar över mig och gott att dricka och satte på TV'n och zappade fram till något se värt och jag hittade en serie om Robin Hood som BBC gjort och det var tydligen säsong 2 och jag tyckte den var sevärd och det fanns 3 herrar jag genast fick ögonen på det var Joe Armstrong, Jonas Armstrong och sist men inte minst Richard Armitage som jag föll för som en fura denne man var något utöver det vanliga och viken röst han hade det var som filtarna var lite överkurs att ha på sig jag blev varm bara jag tittade på honom. Som vanligt så sagt och gjort så letade jag genom nätet för att finna honom och gjorde så. Hittade DVD:er och resten av serien Robin Hood och köpte dem och såg dem om och om igen och väntade på 3:e säsongen och passade på och se annat denne Richard Armitage gjort och man kan inget annat en säga att han är otrolig i det han gör och så sexig sedan. 








Har sedan dess älskat denne Richard Armitage och följer gladeligen allt han gör och nu är det bara att vänta på han som djärv i The Hobbit.






Här kommer en radda med roller han spelat














Han läser poem otroligt sexigt också

En fan video som det finns 3 av var av denna är nr.1








Här är hans CV så ni kan bekanta er med honom om ni inte redan gjort det.


Här kommer 2 helt geniala hemsidor för honom.
RichardArmitageNet
RichardArmitageOnline


Då var denna dagens bloggning över och imorgon kanske ni kan gissa vem eller vilka jag kommer blogga om ;-) vi ses då imorgon :-)

3 kommentarer:

  1. Richard Armitage was fabulous as Sir Guy of Gisborne! Have you seen Strike Back yet? He played John Porter in series 1 which aired on sky1 last year. He is very masculine and sexy in that role! I'm also looking forward to The Hobbit. :)

    SvaraRadera
  2. Well I have actually seen him in Strike Back and he was incredible there, but he is amazing in everything he does so .... :-)

    SvaraRadera
  3. Oh I forgot to say thank you for linking to my Strike Back fanvideo! Pompeii was the perfect song to bring out the action and emotion of the show.

    SvaraRadera