onsdag 5 oktober 2011

John Simm - När engelska deckare är som bäst och fångar upp mig.

Då fortsätter vi djupdykningen i min långa lista på skådespelare jag gillar och hur jag fick upp ögonen på dem.
Efter både Vincent och Lee fick jag upp ögonen i raskt takt med andra sexiga och snygga stiliga och otroligt duktiga skådespelare från Engelsktalande länder.


Satt en kväll och hade inget för mig och satte på TV och där pågick en TV serie som hette Life on Mars och det tyckte jag såg trevligt ut så jag fortsatte se på den och huvud skådespelaren var ju hur bra som helst. Jag la märke till hans ögon och de var för mig hur sexiga som det gick att vara och hans rörelse mönster fick mig att smälta och lika som hans röst var ljuv musik för mina öron.






John Simm satte sig i min hjärna och hjärta och jag ville bara se mer av han och YouTube och hans sida på IMDb gjorde att jag kunde leta reda på massor om denne man och inget han gjort eller gör har gjort mig besviken han är hur läcker som helst, att studera och se på och han får verkligen att hans karaktärer han spelar en sann bild och man känner verkligen med dem.






Det visade sig även att han är en god musiker och är med i ett band som heter Magic Alex och är deras ledande gitarrist och spelar underbart på de instrumentet.
Då blev man otroligt mer intresserad av honom.  Synd bara att han är så ung och gift annars vore han toppen som kandidat till man för mig han vore något att vara ihop med tycker jag.





Här kommer några synnerligen bra filmer han medverkar i som är en fröjd att se.




Orange Playlist  Ett TV program om honom










Här är hans IMDb sida så ni kan få mer att undersöka om honom 


Här är en underbar Hemsida om och för honom.


I morgon kommer en ny skådespelare att nosa på , vem tror ni det blir ? Vi ses i morgon :-)

1 kommentar:

  1. Great blog Annika! My favorite parts that I can relate to completely with you are:

    First, that you happened to watch Life on Mars because it caught your attention by chance or boredom? Me too. I happened to see a trailer for LOM on a TV channel I only ever watched during that one summer.

    Second, yes "The 'eyes' have it"! The #1 feature that attracts me are eyes and in my favorite LOM scene that turned me into a fan…it was all about watching his acting play out entirely via his eyes just moments before changing his entire expression.

    Third, I love that his band Magic Alex is REALLY freakin' good! Other bands attached to actors or the actors themselves as musicians have not been so impressive to me.

    Have a great weekend!

    SvaraRadera